čtvrtek 11. února 2021

Variabilní deka 3. díl

Některé z vás které se zapojily do šití této deky už mají větší část středu hotovou. Píšete mi a některé z vás i publikují svoje výtvory. Tato deka je variabilní, aby ty z vás, které nemají ještě tolik zkušeností s patchworkem mohli tvořit deky, které nejsou všechny stejné. Kamarádka mi řekla, že šití této deky a jejich variant by ji stačilo na několik let.

Některé z vás vyřešily problém s nedostatkem látek tak, že prostě použijí trochu jinou látku  když jim dojde původní nebo v každém kole trochu změní barevnost. Moc mě potěšil ohlas jedné z vás, že se bála šít rychlé postupy teď je z nich nadšená. Moc a moc mě těší, že některé z vás se nespokojí jenom s mým návodem, ale zkusí si seskládat z publikovaných bloků seskládat svoje vzory a dojdou tak k dalším variantám. Jsem ráda, že tento projekt je pro vás inspirací k vlastní tvorbě a popudem zkusit jiné techniky šití (rychlé postupy). 

Tento díl bude kratší a nebude tak náročný na šití a tak příští díl bude už za týden.

 Jen pro vaši inspiraci některé vaše výtvory. Doufám, že se vám i pokračování bude líbit a budete se u šití bavit. 

Navod si ve formátu PDF stáhnete zde: 

https://jitkanitka.estranky.cz/clanky/navody-zdarma/variabilni-deka-2021/variabilni-deka-2021.html 







Žádné komentáře:

Okomentovat