pátek 19. února 2021

 

Variabilní deka 4. díl

V tomto díle dokončíte celou středovou část. V dalším pokračování se už budete muset rozhodnout jestli budete šít dvojdeku nebo deku na jednolužko. Už o tom můžete přemýšlet.

Příští díl bude opět za 14 dní.

 Jen pro vaši inspiraci některé vaše výtvory. Doufám, že se vám i pokračování bude líbit a budete se u šití bavit. 

Navod si ve formátu PDF stáhnete zde: 

https://jitkanitka.estranky.cz/clanky/navody-zdarma/variabilni-deka-2021/variabilni-deka-2021.html





1 komentář:

  1. Jsem dnes tak šťastný, protože Bůh to pro mě udělal poté, co jsem prošel těžkými časy s jinými poskytovateli půjček a nic nefunguje, chystal jsem se ztratit svou víru a naději, ale stále musím stát pevně a jít za tím, co hledám. Dnes jsem šťastný, protože mě Bůh nasměroval k nejlepší úvěrové společnosti a poté, co jsem je kontaktoval, jsem ničeho nelitoval a moje touha byla splněna a byla mi dána uvedená částka, o kterou jsem žádal (300 000,00 USD), peníze byly vyplaceny do můj účet po dvou týdnech rozhovorů se společností a oni mě nestresovali ani mě netrápili bolestí hlavy při získávání této půjčky od nich, ostatní členové mé rodiny a přátelé, které jsem jim nasměroval, všichni také dostali svou půjčku, miloval bych vás kontaktujte pedroloanss@gmail.com. a získejte svou půjčku rychle, a to je bezpečné a rychlé, vy, kteří ztrácíte naději, víru a vše, co máte, jen ve jménu získání půjčky a nic nevyjde, vsaďte se, že pokud zkusíte tohoto muže jménem Pedro Jerome, budete nikdy ničeho nelitujte a vaše žádost o půjčku bude schválena a bude vyplacena přímo na váš bankovní účet, takže si pospěšte a kontaktujte rychlou odpověď na WhatsApp +1-8632310632. požádejte o jakýkoli typ půjčky a bude vám poskytnuta. Přeji Vám to nejlepší

    OdpovědětVymazat